A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Височанської селищної ради
Харківського району Харківської області

Порядок організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти

Дата: 05.05.2025 09:21
Кількість переглядів: 5

Порядок організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти

 Дошкільна освіта

Дата: 05.05.2025

Продовжуємо серію публікацій за змістом Закону України «Про дошкільну освіту» № 3788-IX, який було введено в дію 01 січня 2025 року. 

Стаття 15 Закону України «Про дошкільну освіту» визначає порядок організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

Освітній процес у закладі дошкільної освіти організовується відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про освіту», інших нормативно-правових актів, освітніх і парціальних програм, програми розвитку закладу дошкільної освіти, плану роботи на рік та спрямовується на розвиток особистості, обдарувань кожної дитини, досягнення результатів, визначених державним стандартом.

Освітній процес організовується у безпечному, здоровому та інклюзивному чи спеціальному освітньому середовищі, здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб.

Тривалість роботи закладу дошкільної освіти впродовж року, включно з тривалістю навчального року, робочого тижня і робочого дня закладу дошкільної освіти, визначається його засновником. Як правило, навчальний рік розпочинається 1 вересня.

 

Заклад дошкільної освіти самостійно визначає час і розпорядок перебування у ньому вихованців (повний день, короткотривале, сезонне перебування вихованців, у вихідні, святкові та неробочі дні тощо) для здобуття дошкільної освіти, якщо інше не встановлено його засновником. З метою ефективної організації освітнього процесу можуть формуватися групи вихованців з різним часом і розпорядком їх перебування в закладі дошкільної освіти.

Освітній процес має ґрунтуватися на культурних цінностях Українського народу, інших цінностях і принципах, визначених  Законом України «Про дошкільну освіту» і Законом України «Про освіту», та спрямовуватися на формування у вихованців суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, милосердя, толерантності, поваги до честі та гідності людини і результатів її праці, здорового способу життя та екологічної поведінки, цінностей постійного пізнання і розвитку.

Єдність розвитку, виховання і навчання вихованців забезпечується спільними зусиллями усіх учасників освітнього процесу.

Для забезпечення тимчасової або постійної підтримки дітей в освітньому процесі, здійснення психолого-педагогічного супроводу, включно з організацією та проведенням корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами, в закладах дошкільної освіти облаштовуються ресурсні кімнати або ресурсні осередки в інших приміщеннях, сенсорні кімнати тощо.

 

Посилання на текст Закону України «Про дошкільну освіту» № 3788-IX» 👉 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3788-20#Text

 ❗УВАГА! Затверджено Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.03.2025 № 407) 👉 https://sqe.gov.ua/metodrek-zdo-2025/

Фото без описуФото без опису

Джерело:

Східне міжрегіональне управління Державної служби якості освіти


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень